برخی از واحدهای پلی اتیلن جنوبی – شرکت پارس پلی اتیلن جنوبی

برخی از واحدهای پلی اتیلن جنوبی

واحد مهندسی کیفیت

واحد مهندسی کیفیت «پارس پلی‌اتیلن جنوبی» وظیفه نظارت مستمر بر حفظ کیفیت محصولات تولیدی این شرکت را برعهده دارد. انجام آزمایش‌های تخصصی کیفیت به کمک تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، مطابق با شاخص‌های سازمان استاندارد مهم‌ترین وظیفه این واحد مهندسی است. نیازسنجی کیفی و فنی مشتریان و انطباق آن با محصولات تولیدی از دیگر فعالیتهای این واحد است.

در صورتی که کیفیت یک محصول در جنبه هایی که نیاز ضروری و اصلی مشتری است، حفظ نگردد مشتری و شرکت هر دو متحمل هزینه های غیربازده خواهند شد از همین رو واحد مهندسی کیفیت پس از ارزیابی و تحلیل نیازهای مشتریان، داده های بدست آمده را تبدیل به معادل فنی محصول می کند. مهندسی کیفیت متشکل از حلقه های متعدد کنترل کیفیت است که در هر مرحله وظیفه هماهنگی بین بخش های تولید این مجموعه را با رویکرد مشتری مداری بر عهده دارد.


واحد تحقیق و توسعه

واحد تحقیق و توسعه (Research and Development) شرکت پارس پلی اتیلن جنوبی با هدف طراحی و تولید محصولات نوآورانه، ارتقا سطح کیفی تولیدات، بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی، افزایش رضایت مشتریان، شناسایی نیازهای جدید با هدف تامین نیاز بازار و افزایش بهره وری شرکت پیوسته در حال جمع آوری، پایش و تحلیل اطلاعات آب و خاک مناطق مختلف در محصولات کشاورزی است. فعالیتهای واحد تحقیق و توسعه شرکت پارس پلی اتیلن جنوبی در محورهای زیر خلاصه می شود:

  1. تولید محصولات متناسب و سازگار با محیط زیست
  2. ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی
  3. استفاده از جدید ترین فناوریهای روز در تولید محصولات
  4. ارائه مشاوره و پشتیبانی لازم به مشتریان
  5. سهولت دسترسی به محصولات شرکت و شبکه توزیع مناسب
  6. تولید محتوای آموزشی در جهت نگهداری و گسترش آبیاری تحت فشار

طراحان و مدیران پروژه ها در اکثر مواقع با در نظر گرفتن هزینه مواد اولیه و خصوصیات مورد نظرشان از لوله به این جمع بندی می رسند که لوله های پلی اتیلن بهترین انتخاب ممکن در مقایسه با سایر لوله ها می باشد. استحکام، دوام و روش نصب آسان لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری بسیار موثر بوده است.